20 Aralık 2010 Pazartesi

ALES YA DA DİĞER BİR ADIYLA BIG BROTHER IS WATCHING YOU!

Dün sabah girdiğim sınav ales miydi yoksa yanlışlıkla askeri bir denetlemeye mi tabi tutuldum diye hala düşünmekteyim. Hadi sınav salonuna cep telefonu, elektronik eşya sokmuyorsunuz onu anladık da insan anahtarını nereye bırakıp gelsin yani, ayrıca sınavda anahtarla ne gibi bir anarşist eyleme geçebilirim? "Anahtarınızı neyinizi çantanıza koyun biz çantanızı emanete alacaz" deyip koridorda yerlere bıraktırmalarına mı yoksa güvenlik önlemi olarak "ismini bir kağıda yaz, çantanın üstüne koy" gibi "dahiyane" bir buluşa binlerce insanı dahil etmelerine mi yanayım bilemedim...

Hele o her sıranın üzerine bıraktıkları kalem, silgi, kalemtraş ve olipslerin hastası oldum. Kendi kalemime gitti elim ama yok dediler o da yasak, bunlarla işaretleyeceksin. Son olarak diğer görevli arkadaşına beni göstererek "arkadaşın kolunda saat var, onu biz alalım sınav boyunca, çünkü yasak" deyip saatimi de çıkarttıran bayan görevliye ve sınav boyunca anlamsız bir şekilde daracık sıra aralarından milleti rahatsız ederek geçmek suretiyle dolaşıp duran, dünyanın en önemli işini yaptığını zanneden diğer görevliye selamlar!

Unutmadan arka sıramda sınava giren ve sınav boyunca ösym'nin koyduğu 2 olipsi de kıtır kıtır yiyerek insanda ağzının üstüne çarpma refleksi uyandıran genç insan; ösym o olipslerin içine kendi bünyesindeki beyin sıvısından koymuştu, geçmişler olsun!

Ve sayın ösym kutluyorum seni, sayende dün sabah disiplin nedir öğrendim, hizaya girdim, hayatım bir düzene girdi, ne kadar teşekkür etsem az!

Dip Not: Sınava girerken elinizdeki suların etiketlerini çıkarıyorsunuz çünkü ösym reklam almıyor :)

Sevgiler!

ARZU UÇAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder