25 Kasım 2009 Çarşamba

önceki hayatımdan...

Biz sizinle aynıyız madam
Ama bir fark var aramızda
Siz benim kadar güzel acı çekemezsiniz...

Evet madam, benimle konuşmaktasınız şu an
Başka biri olmamı dilerdiniz değil mi
Ne yazık ki değilim
Hem yolumuzda aksi gibi uzun, çok uzun madam
En iyisi susmak...
Nezaketen havadan sudan bahsedecek biri değilim ben madam
Anladım ki siz de değilsiniz
O zaman aramızda huzurlu bir sessizlik başlatabiliriz
Ama bu suskunluğumda ne düşündüğümü merak ederseniz söyleyeyim madam
Sizinle aynı şeyi düşünüyorum
Tabii ki sizi...

Siz kendinizi nasıl düşünürsünüz bilemem ama
Ben sizi ilkel bir istekle düşünüyorum madam
Rüyalarımda etlerinizi çiğnerken görüyorum kendimi
Söylesem size ürkerdiniz
Oysa o kadar güzel yiyorum ki sizi
Canınız çekerdi görseydiniz kendi etinizi...

Sizi arzulayanlar madam...
Bilmezlikten gelmeyin, tevazu oyunlarını sizden daha iyi oynarım ama
Dürüst olalım istiyorum şimdi
Hem şaşıracaksınız ama bana da öyle davrananlar olmuştu bir vakit
Ben yazgımın karasını yüzüme düşürmeden önce...
Ne garip madam
Sanki çok yaşlı gibiyim sizden
Oysa aynı takvim yaprağını gösteriyor doğumlarımız
Ama siz kendinize güzel davranmışsınız
Bense kendimi pek sevmem madam

Ağırlaştı sırtımda yükünüz, uyumuşsunuz
Sizi sırtlayarak taşıdığım bu yolculuk
Daha da yalnız geçecek şimdi
Olsun dert etmeyin
Zaten gittiğimiz yerde bol bol uyuyacağız ikimizde
Yan yana iki kayıkta
Gözlerimizde altın sikkelerle
İşte o zaman tamamen eşit olacağız madam

Ama yine de bir fark var işte
Siz benim kadar güzel ölemezsiniz...

ARZU UÇAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder